Board Office™

 

PROFESSIONELT, HØJESTE SIKKERHEDSNIVEAU OG LET TILGÆNGELIGT

Topprofessionel og moderne bestyrelsesportal udviklet på baggrund af vores mere end 4000 kunders tilbagemeldinger.

Få adgang til BOARD OFFICE™.

TILMELD

OM BOARD OFFICE™

Med bestyrelsesportalen BOARD OFFICE™ kan I administrere og planlægge bestyrelsesarbejdet effektivt, sikkert og nemt.

  • I kan oprette og administrere alt vedrørende bestyrelsens arbejde.
  • Sikre effektiv kommunikation mellem medlemmerne og direktionen.
  • Dele og arkivere dokumenter internt.
  • Koordinere opgaver og planlægge møder.
  • Få adgang til materiale, standarder og paradigmer udviklet af nogle af Danmarks dygtigste fageksperter.

Her er alt bestyrelsesarbejdet samlet ét sted, som er nemt at tilgå og skabe overblik over.

SIKKERHED

BOARD OFFICE™ er krypteret via et SSL-certifikat, og med vores login-procedure kan du være helt sikker på fortrolighed - selv hvis du tilgår systemet uden for Danmarks grænser.

Til upload og download af dokumenter bruger vi den krypterede HTTPS-protokol.

INDHOLD OG FUNKTIONALITETER


OVERBLIK
Alt bestyrelsesarbejde
samlet ét sted

 


SAMARBEJDE
Samarbejd nemt
og effektivt


PLANLÆGNING
Nem planlægning af
møder og aktiviteter

 


DEBATFORUM
Kommunikér med medlemmer


MATERIALE
Få adgang til relevant
materiale og videoer


ARKIV
Gem dokumenter
sikkert og samlet

 


TILGÆNGELIGHED
Tilgå på smartphone, tablet og desktop

 
DATARUM
Del bestyrelsesdokumenter internt


SKABELONER
Få adgang til paradigmer og eksempler på aftaler og kontrakter

 


MEDLEMMER
Samarbejd med andre bestyrelsesmedlemmer

BESTYRELSESPORTAL MED TYDELIGE FORDELE

Med BOARD OFFICE™ forenkles udarbejdelsen og distributionen af bestyrelsesdokumenter, der bliver langt mere sikker end med distribution via e-mail, post eller andre kanaler.

Planlægning af møder, forberedelse samt opfølgning på bestyrelsesmøder effektiviseres, hvilket giver et bedre mødegrundlag og sparer tid og ressourcer. BOARD OFFICE™ er nemt at tilgå uafhængigt af platform og kan benyttes både online og offline, hvilket giver dig mulighed for at arbejde uanset tid og sted.

Med BOARD OFFICE™ får du et uvurderligt værktøj, som kan benyttes både før, under og efter bestyrelsesmødet. Bestyrelsesportalen er udviklet til at effektivisere og lette bestyrelsesarbejdet og samarbejdet i bestyrelsen ved at give et struktureret overblik over aftaler, møder, opgaver og dokumenter.

BOARD OFFICE™ skal dermed bidrage til, at bestyrelser får det optimale ud af bestyrelsesarbejdet og udvikler sig bedst muligt.

ADMINISTRATIVE FORDELE

PRISER OG BETINGELSER FOR BOARD OFFICE™ ABONNEMENT

Nedenfor kan du læse om betingelserne, når du tegner et BOARD OFFICE™ abonnement:

  • Bindingsperioden er på 12 måneder.
  • Selve oprettelsen koster kr. 0,-
  • Tilmelding af 1 selskab inkl. 3 brugere koster kr. 299,- pr. måned. Du betaler for 1 år ad gangen.
  • Ønsker du at knytte flere brugere til abonnementet, koster det kr. 75,- pr. ekstra bruger pr. måned.
  • Der er mulighed for at tilkøbe BOARD PEOPLE™ adgang til dine bestyrelsesmedlemmer. Tilkøb koster kr. 49,- for Basis, kr. 99,- for Pro og kr. 149,- for Elite pr. medlem pr. måned.
  • Tilkøb af BOARD PEOPLE™  har den samme bindingsperiode som BOARD OFFICE™.
  • Faktura på abonnement og evt. ekstra brugere sendes på mail.